dinsdag 9 april 2013

Before I die, I've done..

Ik heb een bucketlist met heel veel dingen die ik nog wil doen in mijn leven. Maar ik heb natuurlijk ook al best veel dingen gedaan waar ik trots op ben. En dat ga ik vandaag met jullie delen. 'Before I die, I've done..'

Duits, ik kan een aardig woordje spreken. Ik heb duits ook in mijn vakkenpakket volgend jaar. Ondanks dat ik het een 'zeer vervelende' taal, om het maar zo te zeggen, vind sta ik wel een 7 gemiddeld. En daar ben ik best trots op. Dus voordat ik dood ga, kan ik zeggen dat ik duits kan praten.

Echt muzikaal ben ik niet, maar ik had in de brugklas en vorig jaar muziek op school. Ik heb keyboard leren spelen! Ik kan de Lazy Song van Bruno Mars, of nouja, kon. Want ik ben er zeker van dat ik het nietmeer kan spelen haha.

Jaaaaa! Hij ruikt heeeerlijk haha. Ik heb 'm gekregen voor kerst en ik was superblij, dat weet ik nog. Ik had ook de eerste parfum van Justin, Someday, en ik ben heel blij dat ik ze allebei heb. 

 En dit om mee af te sluiten; ik kan zeggen dat ik vriendinnen heb via het internet. Natuurlijk mijn lieve vriendinnetje Lotte, die ik echt al best lang ken. En ik ga dr zaterdag meeten haha! En ook heb ik andere vriendinnen, of nouja, ik ken ze niet supergoed maar ik ga ze ook meeten zaterdag. Belieber vriendinnetjes haha. 

Dit was het, bedankt voor het lezen! Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten