dinsdag 16 april 2013

Hoe was Justin Bieber 13 april in het Gelredome?

Eindelijk was het zover, ik heb er meer dan 200 dagen op moeten wachten; De Believe Tour! Het was zo onwijs gaaf, het was zo leuk en ik heb superleuke mensen ontmoet. Ik heb een superdag gehad, die ik nooit meer zal vergeten. Vandaag ga ik jullie daar over vertellen.

Ik was met mijn beste vriendin, haar moeder en mijn eigen moeder. Toen we aan kwamen zagen we al honderden meisjes staan bij het Gelredome, wauw! We zijn even het winkelcentrum ingeweest en we hebben daarna wat bij de McDonalds gegeten. Om 6 uur waren we weer bij het Gelredome en mochten we bijna naar binnen. We hebben ons tussen de rij gepropt en we waren al vrij snel binnen. We hebben anderhalfuur gewacht tot het voorprogramma begon. Tijdens het wachten hebben we onze ogen uitgekeken, het Gelredome was zo groot. Ook heb ik een paar beliebers ontmoet, superleuk!


Mainstreet stond in het voorprogramma, als mainiac was ik daar echt blij mee. Ze kwamen op en ik werd gek haha. Ik was ookal naar Tivoli geweest dus ik wist ongeveer welke liedjes ze zouden zingen. Eerst was er in het nieuws dat beliebers het ze moeilijk zouden maken, maar dat viel echt wel mee. Iedereen vond het wel leuk volgens mij.
Na het voorprogramma moesten we nog wachten op Justin. Hij was een uur te laat, maar eigenlijk maakte mij dat niks uit. Dj TayJames kwam nog even een halfuurtje muziek draaien en toen moesten we weer wachten. Totaal dus een uur gewacht. Om 10 voor 10 verscheen er een klok. 'BOEM' en we gingen aftellen. Nog 10 minuten en dan zou Justin opkomen.

Om 10 uur precies kwam Justin op met zijn vleugels, wow wat was dat gaaf! Daarna zong hij All Around The World. Ik heb de longen uit mijn lijf gegild, haha ik werd helemaal gek daar! Hij zong nog een medley van zijn My World album en hij zong een akoestische versie van Be Alright. Tijdens Believe had iedereen een 'We Believe' papiertje. Het was de bedoeling dat we tijdens het stukje van 'Look at us now', waar hij zichzelf en zijn beliebers mee bedoelt, gingen staan en dat papiertje omhoog hielden. En raad is; Heel het Gelredome deed mee! Zo mooi was dat, wauw.
Baby en Boyfriend waren de laatste liedjes. 'Who wants to be my baby?' Zei Justin en iedereen werd gek. Toen het klaar was was ik doodmoe en de volgende dag had ik geen stem meer van het schreeuwen. Ik heb nu trouwens nog steeds een beetje last van keelpijn haha.

Het was superleuk, ik heb Justin live gezien, mensen ontmoet en ik kan terugkijken op een avond die ik nooit meer zal vergeten.
Ik ben echt heel jaloers op de meet and greet foto's. Een meisje waar ik veel mee omging had een meet and greet gekocht, ze heeft een foto met hem en die foto gaat nu heel de wereld rond. Twitter, Facebook, Tumblr, Weheartit, overal komt ze haar foto tegen. Justin was ook zo lief vertelde ze, dus ik denk dat ik vanaf nu ook maar begin met sparen voor een meet and greet. Of het lukt vraag ik me trouwens wel af haha.

Bedankt voor het lezen, liefs Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten