zondag 31 maart 2013

Mijn april.

Ik heb leuke dingen op mijn lijstje staan in de maand april! Ik ben echt enthousiast haha. 1 april, morgen dus, naar Mainstreet , 13 april naar Justin Bieber en ook nog op vakantie. Ja, op vakantie ja. Haha, een weekje in de meivakantie met mijn opa, oma, tante, oom en neefje.

Mainstreet. Ik heb zin in morgen joh! Ken je de boyband? Ik heb ookal een linkje in de eerste alinea gezet, als je erop geklikt had kwam je op hun Youtubekanaal. Ze hebben meegedaan aan The Voice Kids en zo hebben ze elkaar ontmoet. Ze begonnen een boyband en deden mee aan jet Junior Songfestival met het liedje Stop The Time. Samen met mijn twee vriendinnen ben ik helemaal verliefd op ze. En ze geven concerten deze tijd. Vandaag hebben ze een concert, morgen dus en nog een paar in mei. Op de site kan je een linkje vinden waar je kaartjes kan kopen voor de Maintour. Maarja, ik ga morgen dus naar Tivoli om ze te zien. Exited!

Justin Bieber's Believe Tour! Oh jongens, ik sta nu al te springen naast de bank. Wat heb ik hier veel zin in, ik weet zeker dat ik een spontane hartaanval krijg 13 april. Ik kan het moment nog goed herinneren dat we de kaartjes moesten kopen. Het was op 4 juli, op die dag was mijn opa ook jarig. De kaartverkoop startte om 10 uur, dus ik was om half 9 mijn bed al uit. Om kwart voor 10 was mijn moeder pas beneden, dus ik had de laptop snel opgestart enzo. Eerst was de site van Eventim vastgelopen, teveel bezoekers op de site haha. Uiteindelijk hadden we toch die kaartjes, en ik was blij joh! Toen was ik de weken aan het tellen, maar nu duurt het nog maar 13 dagen. Ik kan het niet geloven! Ik heb er zoveel zin in! Ik ga Justin zien en allemaal leuke mensen meeten!

Reisje naar Portugal. Toen we met de hele vakantie in Spanje waren zei mijn opa; In de meivakantie gaan we nog een keer op vakantie, maar dan zonder je moeder en Paul (mijn stiefvader). Eerst dacht ik 'Dat is een grapje' Maar als mijn opa iets beloofd, komt hij het ook echt na. Zo gezegd zo gedaan. Ik ga met mijn tante, oom, neefje, opa en oma naar Portugal voor 10 dagen. Heerlijk om even de zon te zien in plaats van sneeuw!

Van dit alles komt nog een uitgebreide blogpost! Liefs, Esmee. Bedankt voor het lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten