woensdag 3 april 2013

Hoe was Mainstreet 1 april in Tivoli?

Jaaa, ik had er zoveel zin in! Ik ging samen met mijn 2 vriendinnen Nonna en Dineke naar Mainstreet in Tivoli de Helling, Utrecht. Als je niet weet wie Mainstreet is, moet je even naar mij vorige artikel. Daar kun je het lezen. Maargoed, ik ben er dus maandag heen gegaan, het was echt super! Oh trouwens, Mainstreet tweette een foto dat de mainiacs (hun fans) stonden te wachten en jahoor, als je goed kijkt zie je een meisje met bruin haar, grijze trui en een spijkerbroek. Dat ben ik haha!

We kwamen om half 3 aan en er stonden al mainiacs voor de deur. Om 3 uur ging de deur open, we hebben dus ene halfuur buiten gewacht en binnen moesten we ook nog een uur wachten. Het begon dus om 4 uur.


In het begin hoorde je de intro van Mind Is Blown en je hoorde fragmenten van Rtl Boulevard, Jeugdjournaal en het Junior Songfestival. Daarna kwam Hell's a lot like love, Maingirl, Breaking the Rules en Invisible Girl. 4 meisjes mochten het podium op, en de boys zongen voor de meisjes. Een soort One Less Lonely Girl idee, wat je bij Justin Bieber vaak ziet. Iedereen was aan het gillen en zwaaien of springen, ik ook hoor haha! Ik vond het zo lief, het meisje waar Nils voor zong moest zelfs huilen! Na het nummer mochten ze nog even backstage met de jongens van Mainstreet. Hoe leuk is dat, ik ben echt jaloers haha. Maargoed, daarna werden vragen aan ze gesteld en zongen ze de rest van de liedjes die op het album staan.
Ze zongen ook nog Boyfriend van Justin Bieber en Oceaan van Racoon, zo mooi!

Als ik filmpjes terugkijk, hoor ik geen gezang ofzo haha. Alleen maar gegil van alle mainiacs. Ook de foto's zijn niet van goede kwaliteit. Overal waren telefoontjes te zien en ik moest op mijn tenen staan. Anders kon ik niks zien haha. Maar het was wel superleuk! Na het concert was er een fotomomentje (Jaja, ik ben met ze op de foto geweest, aaah!) en er was een 'Mainstore'. Dus een klein winkeltje met Mainstreet spullen. Ik heb het nieuwe album gekocht en een nieuw armbandje. Ik kreeg er een gratis poster bij en iedereen kreeg een gesigneerd kaartje na afloop.

Zou je ook naar Mainstreet willen? Ga naar hun site en daar vind je een link om de kaartjes te kopen. 
Ik heb zo'n leuke dag gehad! Met mijn vriendinnen maar zeker door Mainstreet. Ik ben eigenlijk wel heel erg verliefd op Owen en Rein haha.

Bedankt voor het lezen, liefs Esmee.

Mijn spullen die ik gekocht heb. 

2 opmerkingen:

  1. Ik ken de band niet, maar het lijkt me wel een leuke band!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is muziek waar je van moet houden, het is nederlands en engels door elkaar. Neem is een kijkje op Youtube of kijk het Junior Songfestival terug, daar zijn ze ook te zien.

      Verwijderen