maandag 4 maart 2013

Tag: Get To Know Me!


Om me wat beter te leren kennen ga ik een tag doen. De 'Get To Know Me' Tag heeft lekkere persoonlijke vragen, dus om met mn eerste post met de deur in huis te vallen, is hier de tag. Enjoy reading!

Geboortejaar?
1998.

Hoe lang ben je? 
Ik ben vrij klein, 1,65 meter.

Waar dacht je aan toen je vannochtend wakker werd?
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik als eerste dacht vannochtend, daar sta ik nooit bij stil. Als eerste kijk ik 's ochtends hoe laat het is, dus zoiets zal het wel zijn.

Waar ben je op dit moment?
Thuis, op de bank achter de laptop.

Single of relatie?
Single, maar wel happy single haha!

Beschrijf jezelf kort maar krachtig.
Chaotisch, lief en enthousiast.

Guy/Girlcrush.
Op dit moment heb ik geen crush in real life, maar mijn guycelebcrush is zonder twijfel Justin Bieber.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik wil het warm krijgen, want ik heb het een beetje koud haha. Ik zou nu eigenlijk ook wel op vakantie willen, heeerlijk zon zee en strand.

Wat is je doel in het leven?
Om mijn dromen waar te maken en ik wil gelukkig worden. Een heel standaard antwoord maar ik denk dat iedereen wel zo'n doel heeft. Ik ben nu tevreden over mijn leven, maar ik heb nog dromen die ik waar wil maken. En omdat mijn doorzettingsvermogen zo slecht is, is het op die manier alleen maar goed om aan te werken.

Waar ben je bang voor?
De mensen kwijtraken waar ik van hou. Eigenlijk ben ik bang voor heel veel, maar omdat vrienden en familie alles voor me zijn ben ik hier het meest bang voor.

Heb je je rijbewijs?
Nee, daar ben ik nog te jong voor haha.

Nagellak of lippenstift?
Lippenstift, zo'n nagellakmeisje ben ik niet. Ik ben er ook niet goed in, mijn nagels lakken. Dus daar heeft het denk ik ook mee te maken.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zonder twijfel zomer! Het is niet altijd warm in de zomer, het blijft natuurlijk Nederland, maar toch. Er zijn veel meer dingen open in de zomer, je kan meer dingen doen en de temperatuur blijft altijd hoger dan in de winter. Ook moet ik toegeven dat ik winter met een dik pak sneeuw ook wel leuk vind.


Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, maar dan moet ik wel zeker weten of ik met diegene de rest van mijn leven samen wil blijven.

Ben je een healthy-freak?
Valt mee. Ik eet groente want ik ben gedwongen om het te eten haha, maar ik eet niet vaak fruit. Ik neem vaak de fiets en ik dans ook. Echt heel gezond ben ik niet hoor, want ik snoep best vaak. Ja, mijn goede voornemen voor dit jaar is om gezonder te gaan eten, dus laat ik dat maar is waar gaan maken.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Donkerbruin, sommige mensen zien het als zwart haha. Mijn haar is iets langer dan mijn schouders, wat van mij best langer had mogen zijn.

Welk kleding/make-up item wil je op dit moment heel graag?
Kleren van forever21, make-up van Mac, producten van The Body Shop en Lush. Wie betaalt dit voor me?

Heb je tattoos?
Nee, maar ik ben wel van plan om er later eentje te laten zetten.

Heb je piercings?
Nee, en ik wil er ook geen.

Draag je een bril?
Weer nee, mijn ogen zijn goed! Gelukkig!

Wat is jou perfecte pizza?
Pizza Tonno, met tonijn of pizza met 4 kazen. Heeeerlijk.

Favoriete eten en drinken?
Arizona, Spa, Ice tea, Lasagne, vis, en chocola. Ohja, niet het Indische eten te vergeten!


Wat is je favoriete parfum?
Someday & Girlfriend van Justin Bieber. Ook vind ik Midnight Heat van Beyonce erg lekker ruiken.

Wat is het laatste wat je kocht?
Een bioscoopkaartje van de film 'Verliefd op Ibiza.'

Wat deed je vannochtend om 8:00.
Dit typ ik op zondag, dus ik lag nog te slapen. Als je dit leest, dan was ik vannochtend onderweg naar mijn stage adres.

Favoriete ijsje?
Zonder twijfel Ben & Jerry's!

Ben je een hevige slaper of sta je vroeg op?
Ik ben een hevige slaper. Mij krijg je niet zomaar wakker 's ochtends, ik hou ook niet van vroeg opstaan. Tsja, soms zou dit wel een verbeterpuntje zijn maarja. Rust pakken is altijd goed.

Wat zijn je plannen voor 2013?
Hier kan ik heel kort over zijn; Genieten.

Met hoeveel kussens slaap je?
Er liggen honderd kussens op mijn bed, maar ik slaap met 1 kussen.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond persoon, ik hou van feesten maar als ik 's ochtends op moet staan ben ik een drama.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig, heel rommelig. Ik ben vaak dingen kwijt en mijn kamer is binnen de kortste keren weer een zooi als ik hem opgeruimd heb. Herkenbaar?

Wat wil je op dit moment graag zien?
Pfff, geen idee? Ik denk dat ik de film Verliefd op Ibiza nog wel een keer wil zien. Ik ben er vorige week heen geweest en ik ben nu verliefd op zie film. Ik ben zelf op Ibiza geweest dus het was leuk dat ik plekken in de film herkende. En Jan Kooijman & Jim Bakkum spelen in de film, do I have to say more?


Wat verwacht je in zo'n 10 jaar bereikt te hebben?
Dat ik een lief vriendje heb, werk doe wat ik leuk vind en dat ik mijn vriendinnen van nu nog heb.

Wie mis je op dit moment?
Mijn vader, die ik al een paar jaar niet gezien heb.

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik moet toegeven dat ik mezelf niet echt mooi vind. Toch vind ik mijn ogen best mooi.

Ben je verlegen?
Vooral als ik mensen niet goed ken, of als ik ze voor het eerst zie. Als ik je beter ken ben ik niet meer verlegen hoor, dan mag iedereen weten dat ik prettig gestoord ben haha!

Heb je een accent?
Nee.

Broers of zussen, hoe oud?
Een halfbroertje, Joshua en die is 4 jaar. Daarnaast heb ik een stiefzus van 16 jaar en ze woont in Amerika! Hoe leuk is dat haha?

Hoe ziet jou dagelijkse leven eruit? Doordeweeks sta ik om 6:45 op en maak ik me klaar voor school. Ik heb de meeste dagen school tot 15:10 en daarna spreek ik af of maak ik huiswerk. Na het avondeten leer ik meestal nog en ik ga om 21:30 slapen. Om 22:00 lig ik vaak pas te slapen moet ik toegeven hoor. In het weekend slaap ik uit als het kan en heb ik nooit veel plannen. Meestal pak ik dan mn rust, maar ik huiswerk of ga ik naar familie. Maar er zijn natuurlijk weekenden dat ik afspreek met vriendinnen en ik een superdruk weekend heb.

Dit waren alle vragen, ik hoop dat je me nu een beetje beter heb leren kennen. Bedankt voor het leven, Liefs Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten