zaterdag 16 maart 2013

Catrice BB cream.



De nieuwe collectie van Catrice, ik was erg benieuwd! Ik moest toevallig nieuwe foundation hebben, en mijn voorkeur ging uit naar BB cream. Waarom een andere foundation kopen als de BB cream van Catrice te koop is? Ik ben gisteren naar de drogist gegaan en ik heb 'm gekocht. Ik heb de kleur 030, Caramel beige.


Er zit een draaidop op, die je er dus af kunt draaien. Dat soort verpakkingen vind ik vaak onhandig maar goed. Het heeft een soort spuitflacon, je moet op de verpakking drukken en er komt wat uit. Je kent het wel.  Dit systeem vind ik wel handig, want er komt niet te veel en niet te weinig uit. Ideaal.



Ik heb een beetje op mn hand en pols uitgetest. Het leek eerst een prima foundation, maar hij slaat al snel oranje uit. Je moet dus oppassen dat je niet  per ongeluk te veel op smeert. De poeder die erbij past, Catrice Skin Finish powder, kan het oranje wat erger maken. Ik ben blij met de creme en ik ben benieuwd hoe mijn huid erop gaat reageren. Maar wel heel jammer dat hij oranje uitslaat.

Bedankt voor het lezen, liefs Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten