donderdag 7 maart 2013

Fangirling to the max.


Fangirlen kan ik als de beste, echt waar. Bij het idee dat ik 13 april naar Justin ga en filmpjes van de Believe Tour bekijk, ja dan sta ik te springen en te dansen en ben ik echt enthousiast. Tsja, fangirlen is leuk. Ik wil julie mijn fangirl fases laten zien. Enjoy Reading!

Tsja, als klein kind was ik enorme fan van K3. Geen idee hoe oud ik was, maar ik heb nog filmpjes van toen ik K3 zong, foto's, cd's, dvd's en posters. Inmiddels heb ik heel veel weggegeven hoor, maar heb ik er nog wat van liggen. Ik vind K3 trouwens nogsteeds goed hoor, ik ken nogsteeds meisjes die je blij kunt maken met een meet and greet met K3 haha!

Daarna had ik mijn Huis Anubis periode. Tassen, buttons, posters en heeel veel dvds! Mijn klasgenoten vonden het programma niet leuk, dus heel erg ben ik er ook niet voor uitgekomen. Maar ik zat wel elke dag 19:00 voor de tv!
The Jonas Brothers, daar ben ik ook nog fan van geweest! Ik moet er zelf hard om lachen, want ik was maar een maandje fan. Ik was toen wel extreem fan, maar ja. Een maandje maar, dus heel veel stelt het ook niet voor eigenlijk.

Selena Gomez. Ja, ik heb zelf op 'Hyves' nog een fanpage van haar gehad. Na school, in mijn groep 8 periode kroop ik gelijk toen ik thuis kwam van school, achter de laptop om aan de fanpage te werken. Ik kan nogsteeds heel veel liedjes vlekkeloos meezingen. Moet je nagaan, na 3-2 jaar!

Tsja, nu mijn huidige fangirlperiode. Eerst Selena, nu Justin. Wel grappig, want ze zijn een stelletje geweest. Maar ik ga 13 april naar zn Believe Tour. Ik ben wel benieuwd hoe ik reageer als ik 19 ben ofzo, op deze periode. Maar ik ben nu ook al 1,5 jaar fan van Justin, dus zo'n soort Jonas Brother verhaal gaat niet op hierbij hahaha!

Dit was het, bedankt voor het lezen. Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten