maandag 11 maart 2013

Tag: De eerste keer.

580143_430573330338896_1678203766_n_large

Nee, geen details over mijn love life. Wees daar maar niet bang voor. In deze tag ga ik vragen beantwoorden zoals; 'De eerste keer nagellak..' en dan moet je vertellen hoe dat was. Eigenlijk geen vraag dus. Enjoy reading!

1. De eerste keer een filmpje een filmpje uploaden.. Ja, dat was een musicvideo. Waar ik toen best trots op was en ik schaam me er nu voor. Zo slecht bewerkt en ik zag er zo lelijk uit haha. Dat was ongeveer 1,5 jaar geleden.

2. De eerste keer make-up dragen in het openbaar.. Telt een klein laagje mascara als make-up? Niet echt volgens mij. In groep 8 begon ik met mascara dragen en begin de tweede klas kocht ik voor het eerst foundation. Dus eerste keer make-up in het openbaar dragen; begin tweede klas.

3. De eerste keer naar de middelbare school.. Wat was ik zenuwachtig! Ik stress snel, dat weet ik van mezelf, maar ik was zo onzeker toen. Ik zat bij vriendinnen in de klas hoor! Maar er ontstond een groepje in de klas waar ik en mijn (toenmalige) beste vriendin een beetje buiten vielen. Ja, ik begon aan mezelf te twijfelen of het aan mij kon liggen of niet. Later hoorde we ook bij 'hun groepje' maar ik ben er nu achter dat dat gewoon onzin was.

4. De eerste keer optreden.. Pfoe, geen idee wanneer dat was eerlijk gezegd. Ik denk dat dat was toen ik 5 of 6 was. Een dansoptreden denk ik. Ik heb vast wel eerder op een podium gestaan in groep 1 en 2 op school, maar niet echt dat ik me dat kan herinneren ofzo haha.

5. De eerste keer make-up gekocht.. Eerst liet ik mijn moeder alles kopen. Nouja alles, ik liet mijn moeder mascara voor me kopen. Simpelweg omdat ik er niks van af wist. Toen ik meer interesse kreeg in make-up en beautyblogs las kocht ik echt pas zelf mijn make-up. Zo'n 2 / 2,5 jaar geleden was dat.
6. De eerste keer alleen shoppen.. Dat weet ik nog goed. Ik was niet echt alleen, ik was met vriendinnen. Zo'n 1,5 jaar geleden. We gingen al gelijk naar de Primark, helemaal enthousiast haha. Het was een gezellige dag, maar met heel veel kleren kwam ik niet thuis.

7. De eerste keer herkend worden.. Helaas moet deze dag nog komen haha. Ik kreeg wel een keer een tweet met; 'Hey, jij bent toch van Helloimesmee?' Dus dat was echt wel leuk. Maar op straat helaas nog niet.

8. De eerste keer 100 abbonees.. Nu word ik wel jaloers op de mensen die dit wel hebben bereikt, want dit is weer zo'n puntje dat mij nog nooit is overkomen. Helaas. Ik heb wel een youtubekanaal, maar ik heb mijn videos verwijderd. Puur omdat ze gewoon slecht zijn. Ik hoop wel een keer de 100 abbonees te halen!

9. De eerste keer op een Beauty guru abboneren.. Dat was op Vera, Vera Camilla! Eigenlijk was ik eerder geabboneerd op Teske, maar dat is niet echt een beauty-guru.

10. De eerste keer Ben & Jerry's.. Echt geen idee hoe oud ik was. Ik weet wel nog dat ik toen Coocie Dough had, en ik gelijk verslaafd was aan het ijs haha. Eigenlijk heb ik het daarna niet meer zo vaak op, en ik eet het nu ook nietmeer zo heel vaak. Klinkt best logisch, want het is winter maar in de zomer eet ik ook niet veel Ben en Jerry's. Misschien moeten ze wat aan de prijs doen. Die is best duur voor een bak ijs, dus daar mogen ze best wat aan doen.

Dit waren de vragen. Bedankt voor het lezen! Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten