vrijdag 22 maart 2013

Tag: I love blog.


Tegenwoordig is bloggen superpopulair, zo origineel ben ik dan ook niet om als de zoveelste in Nederland te gaan bloggen. Origineel ben ik misschien niet, maar ik vind het wel leuk! En daar gaat het eigenlijk om. Vandaag ga ik de 'I love blog' tag beantwoorden, zoals je al hebt kunnen zien in de titel. Enjoy Reading!

1. Waarom ben je met je blog begonnen?
Ik bezocht regelmatig de blogs van Teske, Vera, Diana, Sanne en Lenette en ik dacht; 'Dat kan ik ook!' Ik ben gaan zoeken naar sites waar je een eigen blog aan kon maken en ik kwam op Wordpress uit. Ik vond het helemaal niet fijn werken, dus ben ik opnieuw begonnen met Blogger.

2. Hoe kom je aan de naam van je blog?
Ken je Roy van Helloimroy op Youtube? Nou daar heb ik mijn naam dus vandaan. Eigenlijk heel erg nagedaan, maar ik vond het wel leuk klinken. Ik kon anders ook geen andere naam bedenken hoor, want een echte beauty of fashion guru ben ik nou ook weer niet. De naam is ook lekker persoonlijk, wat wel goed past bij mijn blog trouwens.


3. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt door je blog?
Ik blog nog helemaal niet lang, maar ik vind het echt leuk dat ik positieve reacties krijg. Van sommige mensen weet ik dat ze het maar raar en dom vinden, dat kan me niks schelen. Ik krijg positieve reacties en daar ben ik echt heel blij mee!

4. Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
Ja, nog nul haha. Maar bij deze; Laat een keer een comment achter! Zou leuk zijn ;D

5. Werk je samen met bedrijven?
Nee, ik ben wel 2 keer benaderd door bedrijven maar niet echt dat ik samenwerk. Ik zou het wel leuk vinden, dat zeker. Ik ben stiekem ook jaloers op Vera want die krijgt producten opgestuurd en heeft de kans om ze uit te testen. Maarja, ik ben pas net begonnen met bloggen dus wie weet..

6. Met wat voor camera maak je foto's voor je artikelen?
Ik gebruik vaak plaatjes van WeHeartIt en Tumblr, maar als ik iets wil reviewen ofzo, dan gebruik ik de Sony Cybershot camera. Voor andere foto's gebruik ik gewoon mijn mobiel; Samsung Galaxy s Advance.

7. Waar haal je inspiratie voor nieuwe artikelen vandaan?
Vaak van andere blogs, google, foto's en het dagelijks leven.

8. Welke bloggers geven jou veel inspiratie?
Veel lifestyle blogs, omdat ik zelf niet heel veel van de beauty en fashion ben. Ik denk toch wel de wat populaire blogs; Lifesplash, Teskuh, VeraCamilla, DisforDazzle, Lenette12345 en Pradagirls.

9. Krijg je wel eens negatieve comments?
Comments krijg ik nog niet haha, maar wel reacties. Tuurlijk, zoals ik al zei vinden mensen het maar raar en dom. Ik ben ook een belieber en de link met mijn blog word daarmee al snel gelegd. Dan ben ik anders dan de andere, maar eigenlijk kan me dat niets schelen. Ik doe gewoon wat ik leuk vind en als ze het er niet mee eens zijn bemoeien ze zich er maar niet mee. Maar positieve reacties krijg ik ook, gelukkig haha!

10. Wat voor layout heb je en heb je die zelf gemaakt?
Doordat dit niet mijn eigen domein is, is de layout van Blogger. Ik heb sjabloon Simple.

11. Hoelang doe je er gemiddeld over om een artikel te schrijven?
Ongeveer een halfuur. Soms iets langer, soms iets korter. Maar als ik niet weet wat ik moet bloggen dan typ ik iets en op de helft wis ik weer alles en begin ik weer opnieuw. Dan duurt het vaak wel een uurtje hoor haha.

13. Heb je in het echt contact gehad met andere bloggers?
Nee. wel gepraat via Whatsapp en Twitter, maar niet echt in real life gezien. Wel heel jammer hoor, misschien is de DYTG een keer een kans om beroemde (beauty)bloggers te ontmoeten. Zou leuk zijn haha.


Dit was de tag, bedankt voor het lezen! Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten